The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

fredag 1 januari 2010

NYTT ÅR, NYTT LIV, NYA LÖFTEN....

Tillhör du dem som varje nyår bestämmer dig för en nystart?? Nya löften om en ändrad livsstil, ändrade vanor och att släppa taget om gamla ovanor??


I år bestämde jag mig för att INTE lova någonting.... Jo.. en sak... Att bli en bättre människa för alla som kommer i min väg. Ge av mitt överflöd, Ge av min erfarenhet.. Ge kärlek, empati och inte döma någon
oavsett utgångsläge.. Har haft en fantastisk nyårsafton. Mitt mål var att ägna kvällen ENSAM med min älskade lilla Molly.. men i sista stund var några vänner strandsatta då DERAS så kallade vänner fattade andra beslut... DET fungerar inte i min värld.... Det Du lovar - Det ska Du hålla... Karma - Öde... What goes around comes around.. Så vi blev 2 fler än beräknat.. så välkommet - Ni underbara människor!!! Tack för att jag fick lära känna Er närmare.... Mitt och min familjs 2010 började fantastiskt.... Löften mellan mig och Molly och att vår framtid kommer bli ljus, sprudlande och magisk..... Vi hade en så fin kväll och jag VET att detta år kommer innebära framgång på ALLA plan.... Välkommen till en spännande läsning....








Tack mina underbara vänner för att Ni delade mitt insprång i 2010..... Det enda som saknades var mitt hjärta Calle..... Annars - Helt underbara vänner att fira in ett nytt decennium med.... Love u Puss!!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv