The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 11 oktober 2010

TAKING THE STAIRWAY TO HEAVEN......

Vilken helg, vilket manifest, vilken upplevelse!!

Tanken var att vi skulle fira och avnjuta en magisk helg i Helsingfors på kryssning och Finska Fitness Festivalen som mål..... Hmmmm.... Väl framme vid terminalen var bokningen borta och magin kantstöttes av skratt och acceptans av en HELT annorlunda approach till vad en lyxkryssning borde innebära......

En ljuvlig serviceminded finska löste problemet och magin var ett faktum - 3 fantastiska dagar med inspiration, kärlek och möten med gamla vänner och en nyväckt hunger över kroppens magi... Det går bra nu.... tränar HÅRT, och resultaten låter inte vänta på sig.... Vilket fantastiskt muskelminne kroppen har.... Min målsättning nu är inte att hamna på samma nivå som i mina glansdagars tävlingsform, men... SUGET finns där... Så just nu... har jag ett eget mål... ett hemligt mål... en överraskning till mig själv OCH till mannen i mitt hjärta.... Målet blir ett manifest dedikerat till honom som är en enorm inspirationskälla alla kategorier. Följ mig mot mitt mål... Nej... inte bild mässigt... MEN kanske.... en före och efter bild i slutändan.... Åh.... Stairway to heaven handlar inte längre bara om kärlekens magi, utan även om karriärmål och mål med mer fysisk inriktning.... Tro mig... I am reaching the sky!!!

http://www.youtube.com/watch?v=BcL---4xQYA

Kontentan? Totally Lovely! To DIE for!!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv