The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 13 oktober 2010

THE MOST GORGEOUS BIRTHDAY!!!

Tänk så underbart.... Tänk så galet.... Det har gått... 6 ÅR!!!!

Min ljuvliga lilla Sessa - Varmaste gratulationerna på Din dag.... ALLA vänner på Facebook och mer därtill har grattat Dig så  du blev tårögd när jag läste upp alla gratulationerna...

Tack alla Ni som finns omkring oss och nära.... Ni gjorde hennes dag - MAGISK!!!Uppe med tuppen, tänder ljus, ska snart väcka min underbara Sessa med kärlek och specialbeställd frukost - Idag är en STOR dag - Molly fyller 6 år - GRATTIS min älskade lilla unge ♥♥♥♥


" Maria Carlswärd Ahlberg, Lottie Bauer, Pia Cernic och 17 andra gillar detta..

Anna Schaller GRATTIS till prinsessan !! ♥ Massor med Kramar

Pia Skog Ge henne en grattis-kram! :)

Tack Anna - Snart blir det party för våra Sessor - Inbjudan kommer!!! Miss u /// Puss!! ♥♥

Li ಌஜಌ Hedström Gratts till "stora" prinsessan ♥ ♥ puss

.Ann Franzon Ge henne en kram från mig med... Puss

Edwilson Viègas Sousa Gratulera Molly från mig!

Maria Stork Gratta Molly♥♥

Anette Jansson Stora kramen från oss! Vi ringer ikväll!! Hurra!!

Pernilla Morrone Fd Forsberg Massor av kramar till dig och världens sötaste 6-åring!!! ♥

Elisabeth Johansson Åh vad mys!

Grattis till söta tjejen :))

Cecilia Hinton Låter som en helt underbar & kärleksfylld start på hennes födelsedag ♥

Maria Rydén Grattis till henne från oss hoppas hon får hur många presenter som Helst kramar

Carina Haglund GRATTIS Molly!!! :)

Josefin Ström Grattis Molly med stora pussar och kramar från mig :D ♥

Pauline Andersson GRATTIS till lilla Molly ♥ Tänk vad fort tiden går. PÖZZ till Er båda ♥

Solveig Andersson Grattis Molly Imorgon kommer Wilda till mig Ha det bra hälsa mamma

Hälsningar Wildas Farmor

Lottie Bauer ååå missade lillstumpan, ge henne en stoooor kram Nu istället !!! puss ♥"

Med flera gratulationer i inboxen, 23 personer som "gillar läget" OCH alla fina fröknar och barn på skolan, Lisa, Elin och Jaqueline tänkte en tanke och skickade en kram.... GISSA vem som fick uppmärksamhets kvoten fylld!!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv