The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 27 oktober 2010

THE MOST ADORABLE THING ABOUT BEING ME.....

Efter en mycket trevlig middag i går i goda vänners lag vaknade jag ännu en morgon i Paradiset!! Långsamt lät jag kroppen vakna till liv i en takt där tankarna spred sig som varma strålar i hela mitt hjärta... Så bra jag har det.. så lycklig jag är... Det är mörkt ute, solen har inte gått upp och klockan är 06.00. Mina tankar är hos Dig - min kärlek på andra sidan jordklotet.. Veckan som gått har varit magisk, spännande och innehållsrik - och på torsdag väntar ett spännande event på Pure - Ellipse Klinikken kommer att delta i ett evenemang med kändismingel, utlottning av behandlingar där även god mat och champagne serveras... Jag HAR verkligen världens bästa jobb!! Bildreportage kommer. Igår kväll sattes även sista punkten i ett stort reportage om kemiska peelingar jag gjort för http://www.improveme.se/  som även distribueras på http://www.msn.se/ under hälsa och skönhet!!. Under veckan har jag även figurerat i Amelias Plastikspecial samt tidningen Tara.

Idag har mitt patientklientel bestått av mirakel.... skapade i samarbete med motiverade fantastiska människor som lyssnat till det jag ger som råd vid konsultationerna och som har ett otroligt förtroende för det jag gör.... Det är en viktig del i varför jag mår så bra som jag gör... Varje dag investerar jag i andra människors problemlösningar och min payoff är makalös.

Visst beror det på många faktorer, men från och med nu kommer jag även att skriva mer om det jag verkligen brinner för, och en faktor som bör implementeras på kliniken - det holistiska tänkandet när det gäller hud, kropp, själ och att ALLT hänger ihop..

Jag skulle kunna skriva spaltmetrar om det den traditionella skolmedicinen utesluter, där jag känner mig som Miraculix som med mina idéer om kosttillskott, förståelse för kroppens biologiska funktioner som sällan är LOGISKA... Det kommer jag fokusera på att skriva mer om här och på de websidor jag är anlitad som expert.

Se fram emot kontroversiella lösningar på enkla som svåra problem, ett annorlunda synsätt på människan som helhet... I sin enkelhet - Anti aging medicine - Holistiskt tänkande med inriktning på att kropp & själ.. hör ihop... Svårsmält läsning - därav teasern för vad som komma skall..

Take care / Love Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv