The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

lördag 23 oktober 2010

EXITING WEEKEND & A NEW ERA IN LIFE....

Så kom dagen D.... Dagen då jag packade min väska, dagen mitt liv förändras, dagen då mitt hem raseras och DAGEN då mitt hjärta fylls till bredden av tacksamhet, kärlek och glädje!

Onsdagen ägnades åt invigning på Wagamama - ett nytt foodcourt concept med underbar asiatisk mat. Jag och älsklingen gled in på röda mattan och avnjöt premiärsötman i en timme innan längtan blev för stor att åka hem och ägna tid åt varann...

Torsdagen var otroligt intressant i arbetsrelaterat syfte... Ett spännande möte med en ny potentiell samarbetspartner kan bli en härlig öppning för en ny inriktning - återkommer med mer info om detta!!

Kvällen var vår - Älsklingen åker till Thailand fredag morgon så kvällen ägnades åt packning, planering instruktioner av TV, high tech prylar OCH.... överlämnande av nycklar... bil och ett förtroende fyllt av kärlek...

Härligt med en mjukstart då jag känner mig som en väl hemmastadd gäst som långsamt tillsammans med min "sembo" fyller tomrummen till en helhet...

Min första sambohelg ägnades åt underbar fredag med middag på Kungsholmen med mina fina vänner från Eskilstuna - här över helgen för bröllopsshopping!!! Så otroligt underbart att få ta del av deras resa till äktenskapets band... Efter deras hemresa blev det middag med 15 vänner på ljuvliga Koh Pangang...


Precis innan läggdags fick jag det efterlängtade samtalet från DIG - Nu kommer jag sova gott med de kärleksfulla orden i mitt hjärta....



Vilken helg - Fantastisk!!!!




Det HÄR är bara början..... Love// Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv