The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 18 oktober 2010

FOR BETTER & FOR WORSE.....

Så kommer då den dag, den tid då det är dags att verkligen sätta saker och ting på prov... När man kommer nära, när man blir mer än bara nyfiken på, när livet sätter en på prov.. I mitt fall - piece of cake.. Så även för den jag delar mitt hjärta med.. En helg som prövat oss då hälsan och orken inte varit på topp - men det är då den bästa magin slår till, och det är då som OM  kärleken är äkta, kraft, styrka och känslor växer. Att få ta hand om om bli omhändertagen, att vara liten utan att vara svag.. Att bli älskad när man mest behöver det är en gudagåva.

Tack för allt Du ger... och tack för allt Du tar emot... Jag älskar Dig!!


http://www.youtube.com/watch?v=13GD78Bmo8s


Love // Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv