The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 10 juli 2011

SPENDING THE WEEKEND WITH FAMILY & FRIENDS....

Mmm.... en underbar inledning på semestern... Efter lite logistik med barnhämtning, avstämning med renoveringsarbetet i lägenheten, checklista på alla saker som borde-ha-hunnits med INNAN semestern och en hemresa med headsetet klistrat i mitt öra för att sätta de sista måstena via telefon, blev jag emottagen som en prinsessa! Det första jag gjorde var att släpa mig upp på övervåningen och somna med telefonen i min hand som en STEN i nästan två timmar. Efter det kände jag mig redo för att starta vår hett efterlängade ledighet. Målet är att de tre veckor vi nu har både med och utan barn, bara ska gå ut på "kvalitetshäng". Ensamma, med barnens vänner, våra vänner och de som känner sig manade - MEN veckorna ska även ägnas åt vår speciella dag som snart behöver en väl genomförd projektlista.

En härlig kväll med grillat, lite vin (jaaaa, ikväll blev det MED alkohol, och tack och lov... utan allergisk reaktion.

Vi njöt av en varm sommarkväll och somnade i precis lagom tid för att känna längtan efter morgonmys utan några tider att passa. Bara passa upp varann... Lovely!!

Helgen ägnades åt poolpartyn med vänner, Jetski åkning, härliga middagar, mycket skratt och en heldag på Gröna Lund..














Efter middagen var vi inviterade till Niklas & Tone på en drink innan deras Gotlandstripp - En underbar kväll...







Dagen efter spenderades på Grönan.... där jag förmodligen var den i särklass mest lättskrämda i Spökhuset... Lunch på Tyrol och åkbanden brann i takt med Berg o Dalbanorna..




















Precis som livet ska vara när livet visar sig från sin bästa sida!!

Pics are coming...

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv