The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

tisdag 26 juli 2011

PROJECT WEDDING - THE INVITATIONS....

En underbar reminder om vår förlovningsdag... Känslan och tankarna kom över oss när vi nu börjar sätta gästlistan på plats inför vårt stundande bröllop. Vi spenderade en dag på stan och botaniserade bland ljuvliga klänningar till våra små brudnäbbar samt fattade det stora beslutet - vigselringen. Den är fantastisk och jag längtar till den dag O trär den på mitt finger som manifestet för vår eviga förening.

Vi har även satt samman inbjudningarna och ser fram emot resultatet. Det är en underbar saga att leva i och varje dag är ett steg närmare. Vårt livskapitel betas av sida för sida...
Lovely isn´t it?






Love / Cat




Inga kommentarer:

Bloggarkiv