The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

lördag 2 juli 2011

A LOVELY ENDING OF A NEW BEGINNING.....

Att ha gåvan att bo som vi gör och verkligen kunna fånga ögonblicken är magiskt. Efter en hård arbetsvecka är lyckan att komma hem till vårt Paradis, äta en underbar middag - nygrillat kött med smakrika tillbehör - nere vid vattnet på bryggan. Då fredagskvällen var varm och solen fortfarande visade sig från sin bästa sida avslutade vi kvällen som blev en underbar inledning på den så efterlängtade helgen, med att ta båten till en favorit vik, fika och njuta av ett kvällsdopp. Sjävklart var kameran med och gav mig en möjlighet att prova en ny ljussättning. Livet är verkligen underbart!






Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv