The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

tisdag 17 augusti 2010

REALITY CHECK...

Sommaren 2010.....

Vilken sommar, vilka fantastiska månader, så många upplevelser! Nya vänner, härligt umgänge med gamla vänner och framförallt - med laddade batterier inför en fullspäckad höst.
Från och med nästa vecka drar allt igång ordentligt - börjar min vecka med ett spännande klinikchefsmöte i Oslo. Har ägnat en stor del av de senaste veckorna med att planlägga aktiviteter och kampanjer och på torsdag väntar ett spännade möte med http://www.improveme.se/ för hur vi ska utveckla Skönhetsrådet, vilka artiklar och ämnen vi ska fokusera på. Snart startar även min föreläsningar igen. Längtar efter att få undervisa entusiastiska elever i de ämnen jag brinner för!! En utbildningsresa till Palma väntar med "Training by the best" samt en del spännande kurser - En MYCKET spännande höst att se fram emot...

Denna vecka påbörjades efter en helt underbar helg där livskvalitet, kärlek och inspirerande samtal långt in på småtimmarna legat i fokus.... Sommarens sista färskpotatis grävdes upp och de kärleksfullt adopterade hallonbuskarna flyttade äntligen in i sitt specialdesignade bo...

At the moment, life is showing itself from its best side..... Thank you for letting me be a part....

Love Cat 




















......Våra adoptivbarn... ska döpas av barnen snart och vårdas ömt med kärlek för att bära frukt länge........

Inga kommentarer:

Bloggarkiv