The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 18 augusti 2010

THE NEXT GENERATION...

Liten blir stor.....
Tänk vad tiden rusar fram... som ett Formel1 race där det gäller att hänga med i svängarna. Ännu en gång i livet har jag fått ynnesten att följa en liten unge från starten i livet och ser nu glädjen i hennes ögon över att ha passerat en viktig milstolpe i livet... Min lilla sessa har börjat 6-årsveksamheten!!! Hon är skolflicka nu - med gympapåse, inneskor och den dagliga frukten packad. Varje kväll ägnas stor omsorg till klädval för att vara den vackraste någonsin!

Du underbara... Tack för att jag får vara Din stolta mamma som varje ögonblick ser Dig växa, utvecklas och bli en fantastisk liten människa. Du är så klok, så ödmjuk och så kärleksfull mot dina vänner. Du har en unik egenskap - att alltid tänka rättvist, sällan egoistiskt.... Du räcker till för alla och ser till att ingen blir utanför i leken. Jag vet att det kommer bli något stort av Dig något än mer fantastiskt!!

Livet har givit mig Dig som tillsammans med min son är unika gåvor... Jag är så tacksam!!

Lycka till lilla gumman - Jag älskar Dig av hela mitt hjärta så det gör ont!!


Inga kommentarer:

Bloggarkiv