The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

tisdag 3 augusti 2010

A LOVELY DAY!!

Dagen har inneburit en stor kvot av extrem effektivitet.... Med tanke på att jag har semester så har jag fått otroligt mycket gjort. Satt planeringen för höstens aktiviteter på kliniken, rensat efter en FANTASTISK semester... uträttat ärenden och som ett magiskt avslut - ljuvlig middag med bästa vännen Calle. Livet när det är som bäst... att ladda batterierna med vänner och magi...

Inga kommentarer:

Bloggarkiv