The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 3 januari 2010

DISNEY ON ICE WITH THE ONES YOU SHARE YOUR FRIENDSHIP WITH....



Den här dagen..... var så efterlängtad, var så planerad, Min lilla sessa och hennes bästisar skulle äntligen få se.... Disney on ice..... Alla seriefigurer på skridskor i fantstiska dräkter... A fairytale came true....

Mina bästisar var också med.... Fattas bara annat.... Underbara mammor till de underbara små prinsessorna som förväntansfullt fick sitt lystmäte av glitter, show och de vackraste sagofigurerna personifierade i de mest blingade dräkter med paljetter, gyllene vingar och alla fantasier förevigade.... Tingeling, Mimmi & Musse, Peter Pan och allt somm fick de små att tindra som stjärnor...... What a day...


Tänk om världen vore så enkel.... att Kapten Krook.... den elakingen, bara helt enkelt.. blev uppäten av en... krokodil..... !!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv