The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 4 januari 2010

HOPPLÖS...........

Jag skulle ju bara...... Snabbt in till stan och köpa en liten svart cocktaildress....... Vad händer?? Kommer hem med ALLT utom det....


Tidningen ELLE som underbara vännen Stina sagt... KÖP - OCH LÄS HOROSKOPET.... Well so far so good... DET lyckades jag med.... Sen vart det INGET av det jag behövde, men en hel del jag EGENTLIGEN inte behövde, men inte kunde motstå... Sååå.... Det blir min gamla hederliga Karen Millen som åker med till Paris för galamiddagen.... OCH mina nya vänner.... tilll vardags.....








Inga kommentarer:

Bloggarkiv