The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

tisdag 23 september 2014

CRAZY DAYS..

Allt är som vanligt. Allt ska ju vara som vanligt..... Inget är som vanligt. 

I dag har jag ingen lust att skriva då hjärnan går på högvarv i en massa tankar. Jag behöver sortera bland tankarna och hitta ett mönster. Sån är jag..Verkligheten kommer över en ibland när provtagningsremisserna har ett antal sidor som känns som telefonkatalogen. Så lite tid, så jäkla mycket jag vill göra.. Orden och bokstäverna som ska snirkla in under bloggens rubriker ligger där och gror, växer och vill delas. Men tiden är inte riktigt inne än, tankarna måste bli klara, tydliga så orden verkligen formas på det sätt jag önskar.  

Vi har varit i Göteborg för planering och avstämningsmöten inför festivalen i dagarna tre. Möten, möten och åter möten. Kreativt, konstruktivt och givande. 

För.. Allt är som vanligt, eller? 

I morgon är en ny dag.... 





Love / Cat



Inga kommentarer:

Bloggarkiv