The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

fredag 31 augusti 2012

HARDCORE..



Tro mig.. det blev som jag sa. En löprunda följt av ytterligare ett kombinerat pass med bröst, vader och mage. Ahhh... en hemlighet till alla er som önskar välsvarvade ben.. Löpträning gör underverk!!! Mina ben har förvisso alltid haft en bra grundform, men NU? När min man, som går bakom mig på vägen till Christos Masters.. Han om någon borde veta.. Säger med stooora ögon - "Wow... vilka vader du har!!" Då krävs det en härdad själ i kroppsbyggningens tecken för att bara spinna som en katt och njuta av faktum. 

Here I come again.. I am on my way.. Me and my calfes... !! 

Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv