The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 17 april 2011

THE MAGICAL PREWEDDING PARTY....


BLESSED WITH A PRECIOUS GIFT.......

Vi är bjudna på tre helt makalösa bröllop under våren och sommaren... Samtliga är unika, mycket speciella och exklusiva. Två av brudparen är vänner till O, som jag personligen inte träffat. Det blev början till ett underbart initiativ - dels som gåva till de blivande brudparen, men även en omtanke gentemot mig, för att jag ska få lära känna dessa lyckligt lottade, förälskade blivande äkta makarna!!
Vi bjöd på Prewedding Party @ Cadierbaren & Lydmar..
Vilken underbar dag - att få lära känna nya människor med en gemensam nämnare.... De har valt varann som livsledsagare och vi får ta del av deras vigslar som varar i dagarna 3.
Ola & Frida - Thomas & Ulrika....
Det tredje brudparet är mina fina vänner Mats & Nettan, där O introducerades förra sommaren..

Vi skålade i Pol Roger Rose och avnjöt en magisk lunch med berättelser om alla förberedelser och våndor inför dagen D..
SOM jag ser fram emot att få närvara i deras lycka...

Och TACK till min egen underbara - som bara som han kan.... ännu en gång gav sina vänner sitt hjärta...





Ola & Frida


Thomas & Ulrika



Love is a wonderful thing!!! // Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv