The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 3 april 2011

DAY 1 IN BLING BLING TOWN...

En magisk avslutning på en magisk dag... Att botanisera bland de restauranger som finns på hotellet är varje gourmands våta dröm - där smaklökarna retar alla sinnen... Samtliga restauranger på hotellet är inte inspirerade av de bästa kockarna i världen... De ARBETAR där och kreerar de mest makalösa maträtter jag någonsin ätit. Kvällen spenderades med ekologisk njutning där bland annat majskyckling och sparris serverades i en miljö som var fantastisk. Armaturen i hela hotellet består av de mest smakfulla detaljer. Denna kväll var belysningen i form av parasoll från olika kulturer hängda i stuckaturprydda tak... I am still breathless....

Ancient Roman sculpture - absolutely fabulous...
Att fånga en 3-dimensionell utsmyckning på en spegel tog 20 bilder... THIS is the ONE!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv