The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 17 april 2011

LAST NIGHT IN VEGAS.....

Sista kvällen på ett sagolikt äventyr i Vegas avslutades på Bellagio med en spektakulär show med Cirque de Soleil - "O"...
Maken till magi, scenografi och upplevelse har jag aldrig sett. Artister, akrobater och gymnaster i absolut världsklass i en två timmar lång HELT galen föreställning. Det går inte att med ord beskriva, men vi satt båda med gåshud i två timmar. Kvällen inleddes med en drink tillsammans med en god vän till O, Andrew, en otroligt trevlig man, boendes i Las Vegas. Vi åt en suberb middag och hade utsikt över de otroligt vackra vattenfyrverkeri Bellagio anordnar varje kväll. Behöver jag säga att kvällen var kronan på verket på en underbar resa tillsammans med min älskade kärlek! Det är få förunnat att få uppleva så många saker som vi gör... Att fånga dagen, Carpe Diem, har varit vårt motto sedan dagen D - när det blev VI!!
Det är snart ett år sedan den dagen .... och är det något vi är duktiga på så är det att ta hand om varann, uppleva livet och njuta av varje sekund. Både bara vi men även tillsammans med våra underbara barn. Var sak har sin tid. Dessa dagar var bara våra - ett minne för livet!












Tack underbara älskling för dessa dagar, Du är fantastisk!

Love // Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv