The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 26 november 2012

THE MAYA THING...


Har du precis som jag tagit del av eller hört talas om att 2012 är ett speciellt år? Enligt Mayaindianerna skulle det innebära jordens undergång i år. 

Tack och lov så har historien ändrats lite på vägen, den uppdaterade versionen lyder att den 21 december kommer vi gå in i en ny tidsålder. Det gamla försvinner till förmån för det nya. Det sägs, att tiden innan en transformation som denna, påverkar oss mer än vad vi kanske vill. Det händer mycket nu, tråkiga saker, annorlunda saker, saker som förändrar oss och vårt synsätt. Många upplever att tiden går sanslöst fort... Mycket fortare än annars. 

Är ditt liv turbulent, oroligt och svårt att förstå sig på? Känner du dig lite förvirrad och fundersam till saker kring dig? Ja, då kanske du är påverkad av de energier som sägs styra nu. Läs mer här:

http://www.13moon.com/2012-prophecy-making-it-real.htm#dawning

Jag tänker inte ens gå in på det som rört sig i mitt liv.... Det får bli en annan dag. Men visst är det häftigt när man förstår hur framtiden har varit omdiskuterad och dokumenterad sedan så många år. Läs, njut och invänta dagen D. Jag är såååå nyfiken, är inte du?

Love / Cat

Inga kommentarer:

Bloggarkiv