The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 12 november 2012

NEXT STEP..


Idag var jag modig... Fast med en märkligt cool känsla av att ha gjort det förut? Vid en närmare eftertanke kanske det är vad jag gjort, men då satte det inga spår i min själ.....

Det har detta gjort.. Spår ingen någonsin kommer kunna sudda ut, eller glömma. 

Vem vill du vara? Någon, vars spår man stör sig på som ett irriterande ljud ifrån våningen ovanför? Eller att tillhöra dem där ingen annan gått utan där DU blir den som bryter mark och skapar ett spår för andra att följa?

Jag är definitivt det sistnämnda.. Join me, Follow me... Into the future... VART nu än den spännande vägen bär...

Välkommen!! 

Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv