The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

måndag 5 november 2012

NEW DIMENSIONS!!


Hmm.. Tänk så spännande det kan vara att leva i ett ingemansland. I morse när jag vaknade fattade jag beslutet över att sluta tycka synd om mig själv för att livet inte gått på räls så som jag är van vid.. 

INGEN utom jag själv kan fatta beslutet över hur mitt liv och min väg ska se ut. Nu har jag startat en ny.. Väg.. 

I nuläget kan jag inte säga så mycket, mer än att jag hoppas att du tycker om det du ser.

Ny blogg, ny FB sida som inte har ett dugg att göra med min privata sida, utan bara är en reflektion över det jag kan sedan mer än tjugo (20!) år - "Passion for beauty"

Galet sant, men så är det. Jag är rätt trött på att veta vad alla bloggare testar sig till i hälsa och skönhet, Jag vill ge en konkret betraktelse i vad det faktiskt handlar om. Rakt på och hands on!!

Vid smygläsningen ikväll blev intresset större än väntat! Jag hoppas ni alla kommer bli nöjda. Om inte - skriv och fråga om vad som helst - det är få saker inom mitt område jag inte bemästrar! 

Ser fram emot ditt deltagande OCH eventuell kritik! Det får oss att växa tillsammans! 

Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv