The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 14 april 2010

PLANNING IS EVERYTHING.......



Dagen D börjar närma sig. Dagen då den stora festen blir av. Det är sällan man går på smokingmiddag där alla herrar ansträngt sig och kvinnorna är vackra som få. Själv hittade jag min klänning tidigt. Då festen hade Bond tema var valet självklart - The Golden Girl.

Klänningen i mina drömmar fanns självklart inte i Sverige så efter idogt letande hittade jag den i USA. Det tog både god  logistik och ENORM planering innan den satt på min kropp..

Behöver jag säga att kvällen var mycket lyckad!!










Tack mina underbara väänner för en fantastisk kväll!!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv