The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

tisdag 13 april 2010

MAKALÖSA, MAGISKA, MONACO..... WHAT A LOVELY WAY TO START UP SPRINGTIME.......

Så bar det då äntligen iväg...... Anti Age kongress i ljuvliga Monaco....

Jag och min ljuvliga kollega Stina och ett flertal av våra klinikchefer från övriga länder reste till årets event inom anti aging. En cocktail av föreläsningar, workshops och så mycket information om de senaste trenderna så öronen nästan ramlade av - i kombination med ett fantastiskt väder, härliga långa luncher och galamiddagar.... Längtar redan tillbaka... Jag bor i fel land - älskar känsla av det internationella, det magiska. Atmosfären och livsstilen är bara.... så jag...... So - I will sooon be back...





























I will go back soon - for sure......

Inga kommentarer:

Bloggarkiv