The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

söndag 24 mars 2013

ACADERMIA..


Det finns fina fördelar med att ha varit i branschen länge. En var definitivt att få äran att vara moderator på Acadermias workshops. Acadermia, Sveriges första skönhetsmässa med inriktning på antiaging och kvalitetssäkring, avhölls på Kistamässan under två dagar i slutet av mars. 

För mig, som varit borta från branschen några månader, blev det en trevlig entré med möten av både gamla kollegor och nya stjärnor på himlen.

Nu har jag lite planer att smida och framtid att bygga - Loooove to see you i my heaven of beauty!! 

Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv