The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

tisdag 25 december 2012

A NEW DAY...


Är så innerligt tacksam.. Så tacksam över hur Livet format sin väg. Efter en lång, intensiv höst börjar jag nu se formen som ska stöpas för ett fantastiskt 2013. Alla pusselbitar är inte på plats än, men jag har faktiskt inte bråttom. För en gångs skull. Jag är inte direkt känd för att vara den långsamma typen, men lär mig varje dag att lyssna på de signaler som är nästintill övertydliga ibland. 

Morgonen startades med att grovskissa upp hur nästa år ska se ut. Privat, arbetsmässigt och egentligen på alla plan som innefattas av Livet. 

Jag fyller 50 år den 25 april. Det är första milstolpen för ett av målen. Lovely!!

I dag är en ny dag.. Den första dagen på resten av mitt Liv!

Love / Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv