The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

tisdag 17 juni 2014

THINKIN`ABOUT....



Just nu har jag en bubbla i magen. Ett litet frö som börjar gro i viljan att börja skriva igen. Jag har inte ens gått in på bloggen sedan oktober förra året. 

Det har hänt så otroligt mycket. Fantastiska saker som gör mig lycklig - men lika mycket som varit omvälvande och som förändrat min syn på mycket och framförallt mig själv. 

Ifrån att nästan dagligen reflekterat över små som stora ting, dog lusten ut till att kontemplera, inte dela. Mitt mål med denna blogg har egentligen aldrig varit att skaffa många följare eller läsare - den har varit en oerhört viktig kanal för mig att dryfta mina tankar och mer eller mindre använda som en dagbok över de timmar, dagar och upplevelser som passerar i mitt liv - det som är Livet.

Vad tycker du? Ska jag ta upp skrivandet igen? 

Love / C

Inga kommentarer:

Bloggarkiv