The Story..

"Att helt plötsligt stå inför situationen att behöva ändra kurs i Livet gjorde att jag valt att skriva. Att få dela med mig av min berättelse kan ge kunskap till andra för att skapa förståelse för hur det är att leva med en tuff diagnos. Dela gärna med dig till någon du tror behöver läsa, eller ta del av mina ord själv. Ingen vet hur morgondagen ser ut"... Carpe Diem! Du öppnar första kapitlet i storyn Lördagen 6 September 2014..

onsdag 20 september 2017

TIME OUT..

Jag har haft en time out. En rätt lång period av en icke-kommunikativ tid där jag undvikit allt som haft med cancer och sjukdom att göra.

Undvikit att skriva, prata eller ens tänka på det. Bara fokuserat på att LEVA. 
Nu är det dags att summera och kontemplera.

Är SÅ dålig på att sitta still och skriva bara. Vet att jag lovat en update och mitt mål är verkligen att "göra klart" det under veckan. Min käre man är ju den alla frågar - så han blängde lite på mig såhär på måndagsmorgonen...

Förlåt ni som väntat. Jag mår bra. Och saknar faktiskt skrivandet, så jag ska skärpa mig :)

Stay tuned! 

Love /Cat 

Inga kommentarer:

Bloggarkiv